کد خبر: 14830
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
وام ازدواج و فرزندآوری

نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس بانک مرکزی در جلسه هفته آینده این کمیسیون جهت ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت تسهیلات ⁧ازدواج⁩ و ⁧فرزندآوری⁩ خبر داد.

به گزارش پیام خانواده   حسینعلی حاجی‌دلیگانی نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به بررسی وضعیت تسهیلات ‌ازدواج⁩ و ‌فرزندآوری⁩ در این کمیسیون، گفت: دوشنبه هفته آینده کمیسیون اصل نود با محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی جلسه دارد. در این جلسه قرار است مباحث مختلفی مطرح شود. وی افزود: نوع فعالیت‌های بانک‌ها، وام‌های پرداختی و عدم تعادل در انجام تکالیف که قانون‌گذار بر عهده بانک مرکزی و مجموعه بانک‌های عامل قرار داده از جمله مباحثی است که در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در قانون آمده است که وام فرزندآوری، وام ازدواج و وام‌های تکلیفی دیگر باید پرداخت شود. در پرداخت این وام‌ها نباید حتی یک روز تأخیر باشد.حاجی‌دلیگانی با اشاره به مشکلات متقاضیان وام ازدواج و فرزندآوری، گفت: پیامک‌های زیادی به من ارسال شده مبنی بر این‌که تقاضای وام در سایت بانک ثبت نمی‌شود. پس از ثبت هم باید در نوبت طولانی باشند. وی اظهار داشت: با توجه به این‌که ۲ ماه محرم و صفر به پایان رسیده و مردم می‌خواهند مراسم ازدواج را برگزار کنند؛ لذا باید وام‌ها سریع‌تر پرداخت شود.نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: یکی از سرمایه‌های اجتماعی این است که آنچه که قانون‌گذار بیان می‌کند توسط مجریان به‌موقع انجام شود.گفتنی است؛ نصرالله پژمان‌فر رئیس کمسیون اصل نود نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«رئیس‌کل ‌بانک⁩ مرکزی، دوشنبه هفته آینده جهت ارائه گزارش آخرین وضعیت تسهیلات ‌ازدواج⁩، ‌فرزندآوری⁩ در کمیسیون ‌اصل نود⁩ حضور پیدا خواهد کرد.آنچه که تأکید ماست؛ پرداخت به‌موقع تسهیلات تکلیفی در چارچوب قانون و با حفظ ‌کرامت⁩ به مردم است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =